Š. m. birželio 14 d. Švietimo pagalbos specialistų metodinės grupės kvietimu paskaitą LKNUC „Sutrikusios regos vaikas“ skaitė mūsų socialinių partnerių Lietuvos aklųjų ir silpnaregių ugdymo centro Kurčneregių ugdymo poskyrio vedėja D. Taurienė. Regos sutrikimų turinčių mokinių daugėja, žinoti pagrindinius tokių vaikų ugdymo principus naudinga visiems pedagogams. Viešnia pristatė regos sistemos veikimo mechanizmą, pabrėždama, kad pasaulio matymas ir suvokimas yra smegenų veiklos rezultatas, o regėjimas – išmokstamas ir išvystoma įgūdis. LKNUC mokytojams buvo pristatytas regos sutrikimų skirstymas, remiantis Mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, grupių nustatymo ir jų specialiųjų ugdymosi poreikių skirstymo į lygius tvarkos aprašu (2011). D. Taurienė kalbėjo apie vaikų su regos aštrumo sumažėjimu matymo ypatumus, akcentavo pagrindinius vaikų regos sutrikimų požymius. Lektorė savo žodžius iliustravo gausiais ir informatyviais video pavyzdžiais. Paskaitos pabaigoje LKNUC švietimo pagalbos specialistai ir mokytojai pildė klausimyną „Populiariausi mitai apie regėjimą“, netikėtai išsiaiškindami, kad dalis tų mitų gyveno ir mumyse.
No Comment