Antroji projektinė veikla ,,Atgajos“ specialiojoje mokykloje
Š. m. kovo 22 d. į Vilniaus ,,Atgajos“ spec. mokyklą, dalyvauti antrajame projektiniame susitikime, vyko mūsų centro pradinių klasių mokiniai kartu su savo mokytojomis bei auklėtojomis. Kolegos iš ,,Atgajos“ spec. mokyklos – mokytoja metodininkė K. Pociūtė ir mokytoja I. Kibickienė organizavo bendrą edukacinę veiklą ,,Ugdykis orientavimosi įgūdžius“ pagal projektą ,,Pažink, draugauk, bičiuliaukis“. Pradžioje orientacinė veikla buvo planuota gryname ore, netoliese esančiame miške, tačiau lietutis planus pakoregavo ir ,,Atgajos“ spec. mokyklos mokytojams teko iš stalčių išsitraukti planą Nr.2.: veikla mokyklos patalpose. Jos metu mūsų pradinukai kartu su ,,Atgajos“ spec. mokyklos trečiokais ir šeštokais, pasidaliję į 4 komandas, atliko eilę orientavimosi erdvėje bei loginių užduočių, kurių metu kiekvienas galėjo išbandyti savo asmeninius gebėjimus, pvz., sekant krypties simbolius, nubrėžti objektą; atrinkti paveikslėlius-simbolius, reikalingus bendrai pasakai sukurti ar miklių pirštukų, spaudant pultą, pagalba ,,nuvesti“ robotą prie reikalingų surinkti raidžių. Kadangi rungtyniavimo azartas įtraukė visus iki vieno jau nuo pat pirmos užduoties, nuobodu nebuvo. Visi turėjo pakankamai darbo, kiekvienas pagal savo norus ir gebėjimus: kas karpė, kas spalvino, kas klijavo, kas rašė, kas pasakojo…Bet labiausiai visus masino roboto valdymas su pultu. Šių dienų vaikams tai bene labiausiai motyvuojanti veikla!
Bendros edukacinės veiklos pabaigoje visos komandos – ,,Ežiukai“, ,,Saulutės“, ,,Šypsenėlės“ ir ,,Saulės“ turėjo pristatyti savo atliktas užduotis, prieš tai jas gražiai sukomponavus ir suklijavus ant didelio spalvoto kartono lapo. Po skanių vaišių visi mokiniai skirstėsi su dideliu pakilimu: smagu pabūti tarp bendraamžių kitoje mokykloje, pasitikrinti savo komunikacinius, bendradarbiavimo bei orientavimosi erdvėje įgūdžius. Ir, aišku, visiems – naujiems ir seniems draugams matant – gebėti valdyti robotą!
Surdopedagogė R. Vyšniūnienė
No Comment