Kovo mėnesio pamokos netradicinėse erdvėse
Kovo 15 d. buvo LKNUC netradicinio ugdymo diena. Tik parengiamųjų – 4 kl. mokiniams ši diena persikėlė į kovo 22 d. – jie važiavo į Atgajos mokyklą. Ten vyko edukaciniai užsiėmimai, kurių metu iš pasirinktų simbolių mokiniai kūrė pasaką, atliko orientacijos popieriuje ir patalpoje užduotis: ieškojo žodžių ar frazių, iš jų eiliavo eilėraščius, labirinte robotuko pagalba ieškojo raidžių, iš jų sudarinėjo žodžius. Įveikę pradines užduotis, turėjo viską suklijuoti ant didelio popieriaus lapo ir pristatyti bendraamžaims.
5, 6a klasių mokiniams netradicinė anglų kalbos pamoka vyko Bernardinų sode. Mokiniai sužinojo Bernardinų sodo istoriją, džiaugėsi supynėmis, žaidimų aikštelėmis, grožėjosi Vilnelės vingiu, supančiu Bernardinų sodą, gėrėjosi Vilniaus kalvomis, Gedimino pilies bei Trijų Kryžių kalnu, tuo pačiu praturtino savo anglų kalbos žodyną. Grįžę į mokyklą, įtvirtino naujai išmoktus anglų kalbos žodžius, piešdami plakatus apie Bernardinų sodą. 7 klasės mokiniai kartu su klasės vadove A. Aušiūriene tęsė išvyką po Naujamiesčio rajoną pagal projektą ,,Vilnius – mūsų miestas“. Aplankė Šv. Apaštalų Pilypo ir Jokūbo bažnyčią su greta pastatytu Dominikonų vienuolynu, J. Montvilos koloniją, Mokslininkų namus, Tauro kalną, Santuokų rūmus, VU gamtos mokslų fakultetą, Vingio kino teatrą ir kt. objektus.
6b ir 8a klasių mokiniai su lietuvių gestų kalbos ir lietuvių kalbos mokytojomis lankėsi Lietuvos nacionaliniame muziejuje – Vilniaus gynybinės sienos bastėjoje, kur buvo supažindinti su Vilniaus miesto gynybinės sienos (bastėjos) atsiradimo istorija, jos išsaugojimu, archeologinėmis vertybėmis. Edukacinės pamokos pabaigoje mokiniai atsakinėjo į klausimus, kurie buvo pateikti bastėjos TV ekrane.
8b klasės mokiniams vyko integruota dailės pamoka prie Vokės upės. Mokiniai, lydimi dailės mokytojos J. Seniut, iki upės, esančios Vilnaus rajone, važiavo net trim autobusais: 6G, 3G ir 78. Upė Vokė – vandeninga ir srauni, įteką į Nerį. Šios upės pavadinimą turi kelios šalia esančios gyvenvietės – Trakų Vokė ir Baltoji Vokė. Grįžę į mokyklą mokiniai turėjo nupiešti Vokės upės vingį.
I, II gimnazijų klasių mokiniai vyko į Kauno taikomosios dailės mokyklą, kur jiems vyko profesiniai edukaciniai užsiėmimai. Mokiniams buvo pasiūlyta “pasimatuoti” fotografo ir dailiųjų metalo dirbinių gamintojo specialybes. Dalis mokinių pasirinko kurti meninę fotografiją, kita mokinių dalis – gamino žiedą. Mokiniams talkino šios mokyklos mokytojai.
IIIa ir IIIb gimnazijos klasių mokiniai kartu su informacinių technologijų mokytoja J. Drazdauskiene, anglų kalbos mokytoja J. Naimavičiūte- Skuoliene bei istorijos mokytoju L. Petrausku vyko į Naująją Vilnią, kur prie Tremties memorialo istorijos mokytojas L. Petrauskas papasakojo apie Lietuvos gyventojų trėmimus 1940-1941, 1944-1953 metais, sunkią tremtinių dalią. Vėliau buvo apsilankyta Vilniaus kolegijos pedagogikos fakultete, kur mokiniai stebėjo lietuvių gestų kalbos vertėjų paskaitą, buvo supažindinti su Vilniaus kolegijos siūlomomis specialybėmis, stojimo tvarka bei reikalavimais. Ekskursiją vainikavo apsilankymas Rokantiškių piliakalnyje, kur XI-XII a. stovėjo viena seniausių Lietuvos pilių. Mokiniai ir mokytojai grožėjosi nuo piliavietės atsivėrusiais nuostabiais vaizdais į Vilnios slėnį.
IVa, IVb gimnazijos klasių mokiniai, kartu su lietuvių kalbos mokytoja V. Šlapšinskiene ir klasės vadove I. Šilaikiene, apsilankė Lituanistikos židinio kalbos muziejuje. Gidė patraukliai ir vaizdžiai pristatė mokiniams žodžių kilmės sampratą, lietuvių kalba buvo aptarta kaip viena seniausių indoeuropiečių prokalbės kalbų. Mokiniai labai noriai ir aktyviai domėjosi edukaciniais muziejaus kampeliais ir eksponatais, ilgiausiai užtruko, žinoma, prie stendo, skirto jų gimtajai – gestų – kalbai. Taip pat tądien dar spėjo užsukti ir į Vilniaus Rotušėje eksponuojamą foto-parodą, skirtą II pasauliniam karui. Joje pristatoma rusų, čekų ir lietuvių istorijos vadovėlių autorių rinkta medžiaga apie tą nepaprastai sunkų laikotarpį.
No Comment